Prima pagină > Beţivi, Biserică, Manelişti > Beţiv pînă la moarte şi dincolo de ea…

Beţiv pînă la moarte şi dincolo de ea…

Poza mi-a trimis-o un prieten prin mail, deci nu ştiu din care capelă, criptă sau cimitir provine imaginea veselă din stînga, potrivită pentru lumea de apoi. Nici cum se numesc personajele pe chipul cărora se citeşte fericirea conjugală. După vîrsta lor, putem deduce că fotografia a fost făcută cam pe la nunta de argint, pe cînd bietul creştin, sătul de farmecele cotoroanţei, se refugiase deja în sticla cu care, oricum, întreţinuse o îndelungată relaţie încă de dinaintea căsniciei. Cu gura astupată, probabil că oricum era multă armonie în casa lor, căci blestemele rămîneau spuse doar în gînd. Uneori, pentru că erau un cuplu deschis către experimente, cei doi se bucurau împreună de farmecele sticlei care, încet, a devenit parte din viaţa lor de familie. Sticla i-a ţinut împreună în viaţă, îi va uni şi în moarte… Un singur lucru mă frămîntă în legătură cu poza asta…

Oare de ce o fi murit săracu’ om?

  1. Februarie 24, 2011 la 4:26 pm

    De ce o fi murit? De la sticla nespălată…cu vin/vodkă…Zic şi eu!
    Bună imaginea: bună rău!

    • Februarie 24, 2011 la 4:30 pm

      Doamne, da’ băutura oare ucide? Nu pot să cred…

  2. Februarie 24, 2011 la 8:34 pm

    Cred că au modificat la ora asta.

    • Februarie 24, 2011 la 8:35 pm

      scuze, am vrut să comentez la articolul cu ciordeala de conţinut

      • Februarie 24, 2011 la 8:57 pm

        da, au modificat, da’ las’ să ţină minte. că doar eu i-am învăţat cum se face acum nici un an.

  3. Februarie 25, 2011 la 6:04 pm

    Presupun ca de batranete,dupa cum arata…si cred ca e poza din” Cimitirul Vesel”.Inainte de moarte isi faceau fografii vesele,spre a le fi plecarea mai usoara din aceasta lume…zic si eu.Faptul ca amandoua personajele sunt in varsta,incadrate in aceeasi fotografie,mie imi spune ca de fapt au trait o viata impreuna si asta inseamna mare lucru…la batranete,cu totii ne vom schimba figurile.In orice frumoasa de azi,se va putea vedea „cotoroanta”de maine…

  4. Februarie 25, 2011 la 7:12 pm

    Tweet ! :))

  5. Februarie 25, 2011 la 10:01 pm

    Bai deci … las-o-n p*** mea … nu pot sa cred. Sigur nu e din cimitir de la Vaslui?

  1. Februarie 24, 2011 la 6:31 pm

Lasă un răspuns

