Prima pagină > Alimentaţie publică, Publicitate > Suptul şi alte plăceri ale vieţii

Suptul şi alte plăceri ale vieţii

Plăcerea de a suge - un slogan care captează esenţa poporului român

Advertiserii au sesizat: românii nu se mai satură de supt. Atunci, de ce să nu o spună pe faţă? Chupa Chups, clasat în România la categoria „Second Most Sucked Item”, îşi bazează campania tocmai pe dezinvoltura românilor de a suge fără restricţii şi pe dorinţa nestăvilită către supt constant. Targetul campaniei este practic general: 22 de milioane de sugători au fost detectaţi prin mijloace sociometrice pe teritoriul ţării noastre. În tentativa de a doborî liderul de pe piaţa suptului, cei la Chupa Chups spun că „nu le bagă românilor pe gît ceva ce ei nu îşi doresc în mod natural, instictiv”. Iar planul e pe cale să se extindă.

Următorul pas este adaptarea unui brand de îngheţată la sloganul „Plăcerea de a linge”. Advertiserii mai planifică identificarea unei mărci de biciclete pe care să o promoveze cu lozinca „Oricînd vrei ceva tare între buci”, iar o adaptare a acestui slogan îndrăzneţ va propulsa pe piaţă un nou brand de supozitoare „king size”.

  1. carpe diem
    martie 11, 2014 la 4:44 pm

    Cand ziceti ca vor iesi pe piata supozitoarele ”KINKG SIZE”? =))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu